ΜΗΝΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΟΣ ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ

Lawsuit for Greek Marbles

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - CONTACT

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - CONTACT
e.mail:mgvavour@gmail.com - v.ch.maria@gmail.com

ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΗΣ..

ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΗΣ..
..ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΧΝΑΕΙ, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ!!

Иск против Британского музея Мраморные скульптуры Парфенона

دعوى قضائية ضد المتحف البريطان رخاميات البارثينون

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΣΤΟ BLOG ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΧΡΗΣΙΜΗ.

Προσθέστε άρθρα, απόψεις, πληροφορίες, καταγγελίες και γενικά ό,τι θεωρείτε πως θα πληροφορήσει τους Ελληνες και θα ευαισθητοποιήσει αναγνώστες. Αγωνιστείτε με ένα ακατανίκητο όπλο: την ενημέρωση των Ελλήνων δια μέσου του Διαδικτύου και των ΒLOGGERS!!

MAΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΓΙΑΤΙ ΜΗΝΥΣΑ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Νοιώθω ξεχωριστή ως Ελληνίδα. Αγαπώ και την πατρίδα μου και τους συμπατριώτες μου με όλα τα καλά αλλά και τα κακά που κουβαλάμε. Με πονάει το χάλι μας, με εξοργίζει η πονηριά μας, με θλίβει το ραχάτι μας, αλλά δεν παρέβλεψα ποτέ και το μεγαλείο μας.Και τέλος, δεν επιτρέπω ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ να χλευάζει και να «μικραίνει» το ΄Εθνος μου. Σε κανέναν απολύτως.Παρακολουθώ εδώ και χρόνια τους «αναίμακτους» πολέμους που η πατρίδα μας υφίσταται και αναρωτιέμαι αν τους καταλαβαίνουμε όλοι όπως ακριβώς είναι: ΠΟΛΕΜΟΙ χωρίς αίμα με τραγική κατάληξη.Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ ο διεθνής διασυρμός μας πριν τους Ολυμπιακούς. ΠΟΛΕΜΟΣ είναι και τώρα με τους γελοίους καιροσκόπους που «βιάζουν» αγάλματα και μας κατατάσσουν σε όποια κατηγορία επιθυμούν όχι μόνο γιατί και εμείς τους δίνουμε δικαίωμα αλλά και για να εξυπηρετήσουν πολύ συγκεκριμένα συμφέροντα. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ να ξέρουν τα παιδιά μας χίλιες όλες κι όλες ελληνικές λέξεις. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ τα άδεια από γνώση Πτυχία των νέων μας. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ τα έξοδα για τους εξοπλισμούς. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ σκληρότατος και ανελέητος ο θησαυρισμός των εμπόρων ως άλλοι μαυραγορίτες. Ο χειρότερος όμως ΠΟΛΕΜΟΣ είναι να κλέβει κάποιος και να παρακρατά την αρχαία σου κληρονομιά. Να την τεμαχίζει, να την σπαράσσει να την κατακλέβει. Να γεμίζει με αυτήν δικά του Μουσεία και στα δικά μας να υπάρχουν γύψινα εκμαγεία τους.Είναι ακόμα χειρότερος ΠΟΛΕΜΟΣ να σε αποκαλεί ανίκανο να την έχεις. Είναι ακόμα χειρότερος να την εκμεταλλεύεται και να την χρησιμοποιεί για έσοδα του δικού του Κράτους. Είναι ακόμα τρισχειρότερος να σε χλευάζει, να σε κοροϊδεύει και να είναι πρόθυμος «να σου τα δανείσει» για… δυο τρεις μήνες!!Την ημέρα που παρακολουθούσα στα εγκαίνια του ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ τον τότε Υπουργό Πολιτισμού κ. Σαμαρά να βάζει στην θέση του ένα κομμάτι παράστασης που μας είχε επιστρέψει κάποιο Μουσείο από την Ευρώπη, ενώ όλο το άλλο κομμάτι της σύνθεσης ήταν εκμαγείο, συγκλονίστηκα. Στα χέρια του Υπουργού είδα τα χέρια της πατρίδας μου που έτρεμαν και μάζευαν τα κομμάτια από το ξεσκισμένο της φουστάνι προσπαθώντας να καλύψουν την γύμνια της και όχι τα δικά του. Και τον Δεκέμβριο, πήγα στο ΜΟΥΣΕΙΟ μαζί με μέλη της ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΓΗΓΕΝΩΝ «ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ» της οποίας είμαι πρόεδρος. Η ψυχή μου μαρμάρωσε μπροστά στα εκμαγεία της ζωφόρου. Ένιωσα ένα πέλαγος αγανάκτησης, έναν θυμό ατέλειωτο. Εκτιμώ και σέβομαι τον Βρετανικό Λαό. Όμως θέλω να μας σέβεται και εκείνος.Και έκανα την μήνυση.

ΑΓΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ! ΑΓΩΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ! ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΑΓΩΝΑΣ!

Τρίτη, 30 Μαρτίου 2010

TO KEIMENO THΣ ΜΗΝΥΣΗΣ

ΕΝΩΠΙΟN ΤΟΥ κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
ΕΓΚΛΗΣΗ - ΜΗΝΥΣΗ
Της Μαρίας Χατζηδάκη Βαβουρανάκη του Ανδρέα, κατοίκου Αχαρνών, οδός Παναγίας Μυροβλύτισσας αρ. 10.

ΚΑΤΑ

THE BRITISH MUSEUM OF LONDON ( Του Βρετανικού Μουσείου), διεύθυνση Great Russell Street, 38, WC1B 3DG που εκπροσωπείται νόμιμα στην Ελλάδα από την Βρετανική Πρεσβεία ( που εδρεύει στην Αθήνα)

**************
Eίμαι Ελληνίδα Πολίτις και κατοικώ στις Αχαρνές όπου και γεννήθηκα επί της ως άνω αναφερομένης οδού. Επί σειράν δεκαετιών παρακολουθώ με πόνο και οδύνη την παρακράτηση από το Βρετανικό Μουσείο του Λονδίνου των κλαπέντων Ελληνικών Αρχαιολογικών Θησαυρών από τον Αρχαιοκάπηλο Λόρδο THOMAS BRUCE –ως κάτωθι αναφέρω- τα οποία το Βρετανικό Μουσείο φιλοξενεί και αρνείται να επιστρέψει στην πατρίδα μου παρά το ότι άριστα γνωρίζει ότι είναι προϊόντα κλεπταποδοχής.

Ο Thomas Bruce, έβδομος κόμης του Elgin με ταπεινό κίνητρο την επιθυμία του να γίνει ζηλευτός από τα υπόλοιπα μέλη της υψηλής Βρετανικής κοινωνίας το 1799, όταν διορίστηκε πρέσβης της Βρετανίας στην Οθωμανική αυτοκρατορία και μετατέθηκε στην Κωνσταντινούπολη το 1801 λεηλάτησε το μεγαλύτερο της γης αριστούργημα, σπαράσσοντας, κόβοντας σε κομμάτια και μεταφέροντας τεμάχια του Παρθενώνα στην πατρίδα του και συγκεκριμένα στις 26 Δεκεμβρίου 1801 με το πλοίο “Mentor”, το οποίο είχε φέρει για αυτό το σκοπό στην χώρα μου. Αυτός ο ανεκδιήγητος Βρετανός έκλεβε την κληρονομιά του ΄Εθνους μου διαρκώς και συνέχεια μέχρι το 1817 όταν δύο ακόμα πολεμικά πλοία, ο Τάγος και ο Δορυφόρος φορτώθηκαν με ταφόπλακες, χαλκώματα και εκατοντάδες βάζων. Μάλιστα, εάν τέσσερα χρόνια αργότερα, ο Ελληνικός αγώνας για την ανεξαρτησία δεν έδινε τέλος στη λεηλασία του Thomas Bruce Έλγιν ο εγκληματίας αυτός θα είχε μεταφέρει στην Αγγλία ολόκληρο τον Παρθενώνα.

Από το 1938 εως το 1939, έγινε ο απίστευτος «καθαρισμός» των μαρμάρων του Παρθενώνα όταν το εργατικό προσωπικό του μουσείου χωρίς επίσημη εξουσιοδότηση χρησιμοποίησε χάλκινα εργαλεία για να απομακρύνει αυτό που πίστευε ότι ήταν βρωμιά, που ήταν όμως στην πραγματικότητα η μελόχρωμη πατίνα της ιστορικής επιφάνειας των μαρμάρων.

Η κίνηση αυτή του Βρετανικού Μουσείου αποδεικνύει την ανικανότητα του να έχει στην κατοχή του και να συντηρεί Αρχαιολογικούς Θησαυρούς.

Η πράξη του κοινού κλέφτη Αρχαιοτήτων λόρδου Thomas Bruce (Ελγιν) ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει τιμωρηθεί και κανείς δεν έχει αποκαλέσει επισήμως τον λόρδο Ελγιν με την πραγματική του ιδιότητα: αυτή του κοινού κλέφτη Αρχαιοτήτων δηλαδή Αρχαιοκάπηλου.

Το Βρετανικό Μουσείο συνέχισε και επικύρωσε παρανόμως την κλοπή των Αρχαίων Ελληνικών Μαρμάρων αφού απεδέχθη την προσφορά του Αρχαιοκαπήλου Βρετανού πληρώνοντας ένα ευτελές ποσόν και ολοκλήρωσε το έγκλημα του με πλημμελή και εγκληματική φύλαξη-διατήρηση της Αρχαίας Κληρονομιάς της πατρίδας μου Ελλάδος την οποία επιπροσθέτως από τότε, εκθέτει και εκμεταλλεύεται οικονομικώς βαπτίζοντάς τη μάλιστα με το όνομα του κλεπταποδόχου (ΕΛΓΙΝΕΙΑ) ενώ άριστα γνωρίζει ότι είναι προϊόν κλοπής.

Όλα αυτά, χαρακτηρίζουν το Βρετανικό Μουσείο ως Κλεπταποδόχο.

Έκτοτε και παρά τις κατ’ επανάληψιν εκκλήσεις της Ελλάδος το Βρετανικό Μουσείο παρακρατά τον παρανόμως αποκτηθέντα θησαυρό της πατρίδας μου και αρνείται την επιστροφή του.

Προσκομίζω έγγραφα και προτείνω μάρτυρες τους:1. Ιωάννη Βαρβουρανάκη του Γεωργίου κατοίκου Αχαρνών Αττικής, οδός Παναγίας Μυροβλύτισσας, αρ. 10.

2. Κωνσταντίνο Ζιγκήρη του Γερασίμου κατοίκου Αχαρνών Αττικής, οδός Κυπρίων Αγωνιστών, αρ. 18.

ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
Μηνύω το ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ TOY ΛΟΝΔΙΝΟΥ καθώς και κάθε αρμόδιο επί του θέματος στέλεχός του για κλεπταποδοχή , παράνομη παρακράτηση και οικονομική εκμετάλλευση του Θησαυρού της Χώρας μου, φρικτά εγκλήματα για τα οποία ζητώ την δίκαιη τιμωρία τους.Αιτούμαι την άμεση επιστροφή κάθε Αρχαιολογικού κλαπέντος αντικειμένου που υπάρχει και εκτίθεται εκεί καθώς και όσα ελληνικά έργα τέχνης βρίσκονται το Burlington House έως σήμερα.

Αιτούμαι την επιβολή προστίμου αποκατάστασης μεταφοράς και τοποθέτησης των Μαρμάρων στο μέρος όπου πρέπει να βρίσκονται, δηλαδή στο νέο Μουσείο Ακρόπολης.

Αιτούμαι την καταβολή αναλόγου αποζημίωσης στο Ελληνικό Κράτος για την ζημία που προκάλεσε το Βρετανικό Μουσείο στα Μάρμαρα από πλημμελή και αδιάφορη μεταχείριση υποβιβάζοντας τον εαυτό του σε οίκο φύλαξης αρχαιοτήτων από αδαείς και άσχετους.

Αιτούμαι την δια μέσου πασών των ανα την υφήλιο μέσων μαζικής ενημέρωσης αίτησης συγγνώμης της Βρετανικής Κυβέρνησης προς τον Ελληνικό Λαό , την Αρχαιολογική Περιουσία του οποίου παρανόμως και προκλητικώς επί εκατονταετίες νέμεται και επιπροσθέτως οικονομικώς εκμεταλλεύεται παραγνωρίζοντας ότι είναι προϊόντα Κλεπταποδοχής, έγκλημα που τιμωρείται σκληρότατα από διεθνείς Νόμους και Κανονισμούς.

Παρίσταμαι ως πολιτικώς ενάγουσα για την ηθική βλάβη που έχει υποστεί σύμπαν το Ελληνικό Έθνος και εγώ ως πολίτις του, για ποσόν 100 ευρώ συμβολικά, με την επιφύλαξη να προσφύγω στα αστικά και διεθνή δικαστήρια.

Αθήνα, 3 Δεκεμβρίου 2009

Η ΜΗΝΥΟΥΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΕΝΑΓΟΥΣΑ




ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΜΗΝΥΣΗ
Στο στάδιο αναμονής καθορισμού δικασίμου

Δεν υπάρχουν σχόλια: