ΜΗΝΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΟΣ ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ

Lawsuit for Greek Marbles

Иск против Британского музея Мраморные скульптуры Парфенона

دعوى قضائية ضد المتحف البريطان رخاميات البارثينون

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΣΤΟ BLOG ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΧΡΗΣΙΜΗ.

Προσθέστε άρθρα, απόψεις, πληροφορίες, καταγγελίες και γενικά ό,τι θεωρείτε πως θα πληροφορήσει τους Ελληνες και θα ευαισθητοποιήσει αναγνώστες. Αγωνιστείτε με ένα ακατανίκητο όπλο: την ενημέρωση των Ελλήνων δια μέσου του Διαδικτύου και των ΒLOGGERS!!

MAΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΓΙΑΤΙ ΜΗΝΥΣΑ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Νοιώθω ξεχωριστή ως Ελληνίδα. Αγαπώ και την πατρίδα μου και τους συμπατριώτες μου με όλα τα καλά αλλά και τα κακά που κουβαλάμε. Με πονάει το χάλι μας, με εξοργίζει η πονηριά μας, με θλίβει το ραχάτι μας, αλλά δεν παρέβλεψα ποτέ και το μεγαλείο μας. Και τέλος, δεν επιτρέπω ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ να χλευάζει και να «μικραίνει» το ΄Εθνος μου. Σε κανέναν απολύτως.Παρακολουθώ εδώ και χρόνια τους «αναίμακτους» πολέμους που η πατρίδα μας υφίσταται και αναρωτιέμαι αν τους καταλαβαίνουμε όλοι όπως ακριβώς είναι: ΠΟΛΕΜΟΙ χωρίς αίμα με τραγική κατάληξη. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ ο διεθνής διασυρμός μας πριν τους Ολυμπιακούς. ΠΟΛΕΜΟΣ είναι και τώρα με τους γελοίους καιροσκόπους που «βιάζουν» αγάλματα και μας κατατάσσουν σε όποια κατηγορία επιθυμούν όχι μόνο γιατί και εμείς τους δίνουμε δικαίωμα αλλά και για να εξυπηρετήσουν πολύ συγκεκριμένα συμφέροντα. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ να ξέρουν τα παιδιά μας χίλιες όλες κι όλες ελληνικές λέξεις. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ τα άδεια από γνώση Πτυχία των νέων μας. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ σκληρότατος και ανελέητος ο θησαυρισμός των εμπόρων ως άλλοι μαυραγορίτες. Ο χειρότερος όμως ΠΟΛΕΜΟΣ είναι να κλέβει κάποιος και να παρακρατά την αρχαία σου κληρονομιά. Να την τεμαχίζει, να την σπαράσσει να την κατακλέβει. Να γεμίζει με αυτήν δικά του Μουσεία και στα δικά μας να υπάρχουν γύψινα εκμαγεία τους. Είναι ακόμα χειρότερος ΠΟΛΕΜΟΣ να σε αποκαλεί ανίκανο να την έχεις. Είναι ακόμα χειρότερος να την εκμεταλλεύεται και να την χρησιμοποιεί για έσοδα του δικού του Κράτους. Είναι ακόμα τρισχειρότερος να σε χλευάζει, να σε κοροϊδεύει και να είναι πρόθυμος «να σου τα δανείσει» για… δυο τρεις μήνες!! Την ημέρα που παρακολουθούσα στα εγκαίνια του ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ τον τότε Υπουργό Πολιτισμού κ. Σαμαρά να βάζει στην θέση του ένα κομμάτι παράστασης που μας είχε επιστρέψει κάποιο Μουσείο από την Ευρώπη, ενώ όλο το άλλο κομμάτι της σύνθεσης ήταν εκμαγείο, συγκλονίστηκα. Στα χέρια του Υπουργού είδα τα χέρια της πατρίδας μου που έτρεμαν και μάζευαν τα κομμάτια από το ξεσκισμένο της φουστάνι προσπαθώντας να καλύψουν την γύμνια της και όχι τα δικά του. Και τον Δεκέμβριο, πήγα στο ΜΟΥΣΕΙΟ μαζί με μέλη της ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΓΗΓΕΝΩΝ «ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ» της οποίας είμαι πρόεδρος. Η ψυχή μου μαρμάρωσε μπροστά στα εκμαγεία της ζωφόρου. Ένιωσα ένα πέλαγος αγανάκτησης, έναν θυμό ατέλειωτο. Εκτιμώ και σέβομαι τον Βρετανικό Λαό. Όμως θέλω να μας σέβεται και εκείνος. Και έκανα την μήνυση.

ΑΓΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ! ΑΓΩΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ! ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΑΓΩΝΑΣ!

Translate

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Να "επιστρέψει" στα "πάτρια εδάφη" η... "βασίλισσά" τους ζητούν οι Αιγύπτιοι.



Η Αίγυπτος θέλει πίσω τη "βασίλισσά" της
Η Αίγυπτος θα ζητήσει επισήμως από τη Γερμανία την επιστροφή της προτομής της Νεφερτίτης
20/12/2009 | 21:38 Τελευταία Ενημέρωση 21:38 20/12/2009

Απαράμιλλης αισθητικής η προτομή της Αιγύπτιας βασίλισσας

--------------------------------------------------------------------------------
Να "επιστρέψει" στα "πάτρια εδάφη" η... "βασίλισσά" τους ζητούν οι Αιγύπτιοι.

Για την προτομής της Νεφερτίτης ο λόγος, της οποίας την επιστροφή θα ζητήσει επισήμως η Αίγυπτος όπως ανακοίνωσε την Κυριακή από το Κάιρο ο επικεφαλής του Ανωτάτου Συμβουλίου Αρχαιοτήτων, Ζάχι Χαουάς.

Ο Χαουάς "θα συγκαλέσει έκτακτη συνεδρίαση για να μελετηθούν οι διατυπώσεις που πρέπει να γίνουν για να ζητηθεί επισήμως η επιστροφή του αγάλματος", (που σήμερα εκτίθεται σε γερμανικό μουσείο), αναφέρεται στην ανακοίνωση που εξέδωσε μετά τις επαφές που είχε με τη Φριντερίκε Ζέιφριντ, τη διευθύντρια του Αιγυπτιακού Μουσείου και Συλλογής Παπύρων του Νέου Μουσείου του Βερολίνου.

Η προτομή, ηλικίας 3.400 ετών, βρέθηκε το 1912 στη νότια Αίγυπτο από το Γερμανό αρχαιολόγο Λούντβιχ Μπόρχαρτ. Η Αίγυπτος ζητά την επιστροφή της από τη δεκαετία του 1930, χωρίς επιτυχία μέχρι τώρα.

Όπως είπε ο Χαουάς, το άγαλμα είχε καλυφθεί με πηλό για να μη διακρίνεται και στάλθηκε στη Γερμανία με πλοίο. Υποστηρίζει μάλιστα ότι ο Μπόρχαρτ σκόπιμα έγραψε ότι η προτομή ήταν πήλινη και ανήκε σε μια πριγκίπισσα ενώ γνώριζε πως επρόκειτο για ένα άγαλμα της βασίλισσας Νεφερτίτης, σκαλισμένο σε ασβεστόλιθο. Αυτό "αποδεικνύει ότι ο Μπόρχαρτ έκανε αυτήν την περιγραφή ώστε η Γερμανία να μπορέσει να κρατήσει το άγαλμα. Επιβεβαιώνει τις πληροφορίες μας σύμφωνα με τις οποίες το άγαλμα έφυγε από την Αίγυπτο με ανορθόδοξο τρόπο και ότι έγινε απάτη από την πλευρά της Γερμανίας εκείνη την εποχή", πρόσθεσε. Το γεγονός ότι ο Γερμανός αρχαιολόγος το κράτησε κρυμμένο επί δέκα χρόνια προτού το παρουσιάσει στο κοινό είναι άλλη μια απόδειξη της παράνομης εξαγωγής του από την Αίγυπτο, σημείωσε.

Το Βερολίνο υποστηρίζει από την πλευρά του ότι το άγαλμα αποκτήθηκε νομίμως το 1913 και επιμένει ότι είναι επικίνδυνο να μετακινηθεί ένα "εύθραυστο" γλυπτό. Η Ζέιφριντ παρουσίασε μάλιστα το έγγραφο που αποδεικνύει, σύμφωνα με τις γερμανικές αρχές, ότι η Νεφερτίτη εξήχθη νομίμως από την Αίγυπτο.

Η προτομή εκτίθεται από τις 17 Οκτωβρίου στο Νέο (Νόιες) Μουσείο του Βερολίνου. Εκεί είχε εκτεθεί για πρώτη φορά το 1924 αλλά κατόπιν μεταφέρθηκε στο Αιγυπτιολογικό Μουσείο του Δυτικού Βερολίνου.

ΠΗΓΗ:ΣΚΑΪ

Δεν υπάρχουν σχόλια: