ΜΗΝΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΟΣ ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ

Lawsuit for Greek Marbles

Иск против Британского музея Мраморные скульптуры Парфенона

دعوى قضائية ضد المتحف البريطان رخاميات البارثينون

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΣΤΟ BLOG ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΧΡΗΣΙΜΗ.

Προσθέστε άρθρα, απόψεις, πληροφορίες, καταγγελίες και γενικά ό,τι θεωρείτε πως θα πληροφορήσει τους Ελληνες και θα ευαισθητοποιήσει αναγνώστες. Αγωνιστείτε με ένα ακατανίκητο όπλο: την ενημέρωση των Ελλήνων δια μέσου του Διαδικτύου και των ΒLOGGERS!!

MAΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΓΙΑΤΙ ΜΗΝΥΣΑ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Νοιώθω ξεχωριστή ως Ελληνίδα. Αγαπώ και την πατρίδα μου και τους συμπατριώτες μου με όλα τα καλά αλλά και τα κακά που κουβαλάμε. Με πονάει το χάλι μας, με εξοργίζει η πονηριά μας, με θλίβει το ραχάτι μας, αλλά δεν παρέβλεψα ποτέ και το μεγαλείο μας. Και τέλος, δεν επιτρέπω ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ να χλευάζει και να «μικραίνει» το ΄Εθνος μου. Σε κανέναν απολύτως.Παρακολουθώ εδώ και χρόνια τους «αναίμακτους» πολέμους που η πατρίδα μας υφίσταται και αναρωτιέμαι αν τους καταλαβαίνουμε όλοι όπως ακριβώς είναι: ΠΟΛΕΜΟΙ χωρίς αίμα με τραγική κατάληξη. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ ο διεθνής διασυρμός μας πριν τους Ολυμπιακούς. ΠΟΛΕΜΟΣ είναι και τώρα με τους γελοίους καιροσκόπους που «βιάζουν» αγάλματα και μας κατατάσσουν σε όποια κατηγορία επιθυμούν όχι μόνο γιατί και εμείς τους δίνουμε δικαίωμα αλλά και για να εξυπηρετήσουν πολύ συγκεκριμένα συμφέροντα. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ να ξέρουν τα παιδιά μας χίλιες όλες κι όλες ελληνικές λέξεις. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ τα άδεια από γνώση Πτυχία των νέων μας. Είναι ΠΟΛΕΜΟΣ σκληρότατος και ανελέητος ο θησαυρισμός των εμπόρων ως άλλοι μαυραγορίτες. Ο χειρότερος όμως ΠΟΛΕΜΟΣ είναι να κλέβει κάποιος και να παρακρατά την αρχαία σου κληρονομιά. Να την τεμαχίζει, να την σπαράσσει να την κατακλέβει. Να γεμίζει με αυτήν δικά του Μουσεία και στα δικά μας να υπάρχουν γύψινα εκμαγεία τους. Είναι ακόμα χειρότερος ΠΟΛΕΜΟΣ να σε αποκαλεί ανίκανο να την έχεις. Είναι ακόμα χειρότερος να την εκμεταλλεύεται και να την χρησιμοποιεί για έσοδα του δικού του Κράτους. Είναι ακόμα τρισχειρότερος να σε χλευάζει, να σε κοροϊδεύει και να είναι πρόθυμος «να σου τα δανείσει» για… δυο τρεις μήνες!! Την ημέρα που παρακολουθούσα στα εγκαίνια του ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ τον τότε Υπουργό Πολιτισμού κ. Σαμαρά να βάζει στην θέση του ένα κομμάτι παράστασης που μας είχε επιστρέψει κάποιο Μουσείο από την Ευρώπη, ενώ όλο το άλλο κομμάτι της σύνθεσης ήταν εκμαγείο, συγκλονίστηκα. Στα χέρια του Υπουργού είδα τα χέρια της πατρίδας μου που έτρεμαν και μάζευαν τα κομμάτια από το ξεσκισμένο της φουστάνι προσπαθώντας να καλύψουν την γύμνια της και όχι τα δικά του. Και τον Δεκέμβριο, πήγα στο ΜΟΥΣΕΙΟ μαζί με μέλη της ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΓΗΓΕΝΩΝ «ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ» της οποίας είμαι πρόεδρος. Η ψυχή μου μαρμάρωσε μπροστά στα εκμαγεία της ζωφόρου. Ένιωσα ένα πέλαγος αγανάκτησης, έναν θυμό ατέλειωτο. Εκτιμώ και σέβομαι τον Βρετανικό Λαό. Όμως θέλω να μας σέβεται και εκείνος. Και έκανα την μήνυση.

ΑΓΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ! ΑΓΩΝΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ! ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΑΓΩΝΑΣ!

Translate

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

EΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΕΘΝΟΣ": ΜΕΤΩΠΟ 22 ΧΩΡΩΝ ΓΙΑ ΤΑ "ΚΛΕΜΜΕΝΑ" ΑΡΧΑΙΑ!!



Μέτωπο 22 χωρών για τα «κλεμμένα» αρχαία
«E» 8/4


Με κοινό αίτημα την «ένωση» των χωρών για την αποκατάσταση των «κλεμμένων» αρχαιοτήτων, ξεκίνησαν κεκλεισμένων των θυρών οι εργασίες του «Συνεδρίου για την προστασία και την αποκατάσταση της πατρικής πολιτιστικής κληρονομιάς» στο Κάιρο, όπου τελικά συμμετείχαν 22 συνολικά χώρες με μεγάλο πολιτιστικό παρελθόν που έχει λεηλατηθεί.

«Πρέπει να ενωθούμε, να συνεργαστούμε, να αγωνιστούμε μαζί. Οι χώρες μας και ειδικά η Αίγυπτος έχουν υποφέρει πολύ μέχρι σήμερα όντας μόνες τους στον αγώνα αυτό», δήλωσε ο επικεφαλής του αιγυπτιακού Ανώτατου Συμβουλίου Αρχαιοτήτων, Ζάχι Χαουάς, ενώ στους ίδιους τόνους κινήθηκε και η ελληνική συμμετοχή -»να ενώσουμε τις δυνάμεις μας»- τονίζοντας ότι προτεραιότητα για τις ελληνικές αρχές εξακολουθεί να αποτελεί η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα από το Βρετανικό Μουσείο, για τα οποία η Αθήνα αγωνίζεται εδώ και τριάντα χρόνια.

Ο Χαουάς διευκρίνισε ότι η χώρα του δεν ζητεί την επιστροφή όλων των αρχαιοτήτων της, παρά μόνον αυτών για τις οποίες υπάρχουν αποδείξεις ότι εκλάπησαν και αυτών που, ακόμη και αν δεν υπάρχει θέμα κλοπής, αντιπροσωπεύουν μια κεφαλαιώδη ιστορική αξία για τις χώρες προέλευσής τους.

Στο μεταξύ, ερευνητές που μελετούσαν στήλη του 29 π. Χ. που ανακαλύφθηκε στον ναό της Ισιδος, στο Φίλε της Αιγύπτου, ανακάλυψαν ότι αναγράφεται σε τρεις γλώσσες -ιερογλυφικά, ελληνικά και λατινικά- το όνομα του αυτοκράτορα Οκταβιανού Αύγουστου, χαραγμένο σε «καρτούς»-έμβλημα που κατά κανόνα προοριζόταν για Φαραώ της Αιγύπτου. Οι ιστορικοί πιστεύουν ότι ο Οκταβιανός Αύγουστος δεν στέφθηκε ποτέ Φαραώ της Αιγύπτου. Ωστόσο, η καθηγήτρια Μαρτίνα Μίνας-Νέρπελ εκτιμά πως οι Αιγύπτιοι του φέρονταν σαν Φαραώ:

«Οι ιερείς είχαν ανάγκη να τον αντιμετωπίζουν σαν Φαραώ, αλλιώς η θεώρηση του κόσμου θα κατέρρεε», την εποχή που οι δυνάμεις του Οκταβιανού νικούσαν πρώτα τον Αντώνιο και την Κλεοπάτρα στο Ακτιο και ύστερα καταλάμβαναν την Αλεξάνδρεια, οδηγώντας την τελευταία της ελληνικής δυναστείας των Πτολεμαίων στην αυτοκτονία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: